بام شهر

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

بام شهر

به وبلاگ بام شهر خوش آمدید

همه ی کاربران
در هنگام ارسال نظر هیچ لزومی نداره که ایمیل تون رو وارد کنید .
نظرات شما بدون وارد کردن ایمیل هم ارسال میشه .
به راحتی میتوانید نظرات خود را بیان کنید
***********

برای داشتن یک شهر و استان خوب ابتدا باید رسانه و صدا و سیما ی فعال و جذاب و چالشی داشته باشیم. به نظر شما در حال حاضر صدا و سیما ی این گونه است. تا چه اندازه به این فاکتور ها نزدیک است؟!
***********

همه با هم دست در دست هم شهری آباد بسازیم در تمام زمینه ها، که پیشرفت هر نقطه ای از این آب وخاک باعث پیشرفت این نظام و انقلاب میشود.باشد که فعالیت هایمان مورد تایید اقا صاحب الزمان باشد
*********

حیدر بابا،گویلر بوتون دومانـدی
گونلریمیز بیر بیریندن یامـــاندی
بیـر بیریزدن آیریلمایین آمانـــدی
یــاخشیلیــقی الیــمیزدن آلبـــــلار
یاخشی بیزی یامان گونه سالیبلار

**********

این وبلاگ غیر فعال است

***********

آخرین نظرات

معرفی یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در ارومیه

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۷ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم 


سلام. دوستان در این پست بنا به درخواست بعضی از عزیزان و ضمنا نیاز مبرم خودم برای یادگیری زبان انگلیسی پستی رو ترتیب دادیم  جهت مشورت و راهنمایی و معرفی یک آموزشگاه زبان خوب در ارومیه

خوب از هر نظر ؛کیفیت کلاس ها،  تدریس، مکالمه. مدت زمان یادگیری، هزینه....

معرفی یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب در ارومیه

 دوستان اگر چنین جایی،  مؤسسه، آموزشگاهی رو میشناسید  یا خودتون رفتید که به نظرتون  خوبه و قابل قبول لطفا ذکر کنید  تا عزیزان همشهری که اطلاع زیادی  ندارن در این باره، برای یادگیری زبان از راهنمایی ها و تجارب شما بهره مند بشند و بهتر انتخاب کنند! تا کجا برن؟

تشکر از همکاری و راهنمایی شما  

+ لطفا جایی رو که معرفی میکنید کامل بگید، اسم، آدرس.. 

با تشکر

نظرات  (۶)

سلام. واقعا من خودم هم تابستون میخوام برم کلاس زبان موندم کجا برم 
اواتاک. ایران. ارومیه. کدوم؟ لطفا کمکم کنید
سلام.

راستش من خودم اواتاک رفتم و راضی بودم هم از نظر اساتید و هم کتاب ها و انضباط اونجا

و در ضمن یادم رفت هزینشو بگم
خوبه مناسبه من اینترو 2 تعیین سطح دادم فکر کنم 80 یا 90 تومن پرداخت کردم
با تشکر
سلام من تو موسسه مغرب زمین هستم واقعا فوق العاده است هم از نظر اساتید هم شهریه هر ترم75پرداخت میکنیم کتاب هاشم که عالیهههه
بهترین جا برای یادگیری زبان در ارومیه کانون زبان ایران هس. من خودم فارغ التحصیل اونجا بودم .به جرات میتونم بگم هم از نظر اساتید و هم کتابها بی نظیییر و عالیه اصلا قابل مقایسه با موسسات دیگه هم نیس.دوستان بیشنهاد من کانون زبان ایران هس واقعا اساتید مجرب وعالیییی داره .
بنظر من اگه کسی واقعا میخواد زبان رو اصولی یاد بگیره کانون زبان ایران بهترین جا برای یادگیری هس.من و دوستام و فامیل ها همه اونجا خوندیم و راضی هستیم البته با احترام واقعا میتونم بگم قابل مقایسه با جاهای دیگه نیس.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">