بام شهر

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

بام شهر

به وبلاگ بام شهر خوش آمدید

همه ی کاربران
در هنگام ارسال نظر هیچ لزومی نداره که ایمیل تون رو وارد کنید .
نظرات شما بدون وارد کردن ایمیل هم ارسال میشه .
به راحتی میتوانید نظرات خود را بیان کنید
***********

برای داشتن یک شهر و استان خوب ابتدا باید رسانه و صدا و سیما ی فعال و جذاب و چالشی داشته باشیم. به نظر شما در حال حاضر صدا و سیما ی این گونه است. تا چه اندازه به این فاکتور ها نزدیک است؟!
***********

همه با هم دست در دست هم شهری آباد بسازیم در تمام زمینه ها، که پیشرفت هر نقطه ای از این آب وخاک باعث پیشرفت این نظام و انقلاب میشود.باشد که فعالیت هایمان مورد تایید اقا صاحب الزمان باشد
*********

حیدر بابا،گویلر بوتون دومانـدی
گونلریمیز بیر بیریندن یامـــاندی
بیـر بیریزدن آیریلمایین آمانـــدی
یــاخشیلیــقی الیــمیزدن آلبـــــلار
یاخشی بیزی یامان گونه سالیبلار

**********

این وبلاگ غیر فعال است

***********

آخرین نظرات

آماده نبودن زیر ساخت های کار فرهنگی در ارومیه

جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

به گزارش اروم نیوز،

جمعی از جوانان ارومیه در دیداری صمیمانه و صریح با حجت الاسلام سید مهدی قریشی چندین ساعت از دغدغه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نسل جوان سخن گفتند و دیدگاههای امام جمعه ارومیه را نیز درباره بخش هایی از مباحث مطرح شده شنیدند.
حجت الاسلام قریشی در این مراسم

یکی از مشکلات کارفرهنگی در این استان را آماده نبودن زیر ساخت های کار فرهنگی عنوان کرد و گفت: اگر هر کدام از نهادهای فرهنگی وظیفه خود را در حد معمول انجام دهند وضعیت فرهنگی ما اینگونه نمی شد.
وی در خصوص سامان دهی وضعیت مساجد استان نیز افزود: درباره موضوع مساجد اقداماتی شروع شده است و امیدواریم تمامی نهادهای متولی در این زمینه به میدان آمده و مشکلات موجود در این حوزه را با همکاری و تعامل با یکدیگر سامان دهند.


امام جمعه ارومیه از برخی اقدامات در حال انجام برای آماده نمودن زیرساخت های فرهنگی در بخش حوزه های علمیه نیز خبر داد و اظهار داشت:

یکی از مهمترین اقدامات تشکیل شورای روحانیت می باشد.
وی در خصوص سخنان یکی از جوانان فرهنگی که انتقاداتی دررابطه با برگزاری جشنواره انگور داشت نیز گفت: در همین رابطه جلسه ای دو ساعته با شهردار ارومیه داشتیم و دغدغه ها و نقدهای خود را در این زمینه مطرح کردیم که اگر معیارهای مورد نظر در برگزاری جشنواره لحاظ نشود و خطوط قرمز فرهنگی و انقلابی رعایت نشود قابل قبول نخواهد بود.
وی از جوانان و نمایندگان تشکل ها خواستار نقد منصفانه در همه امور شد و افزود: انتقاد جایز است اما انتقاد سازنده و منصفانه را هیچگاه فراموش نکنید.
حجت الاسلام قریشی رسیدگی به موضوع حقوق های نجومی در جامعه را نیز از مطالبات رهبر معظم انقلاب و ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: این انصاف نیست که خانواده ای در جامعه باشد که غذایی برای خوردن ندارد اما تعدادی افراد در این میان حقوق های نجومی دریافت کنند.
امام جمعه ارومیه در پایان گفت: درباره انتقادهای مطرح شده به دفتر و کارکنان نیز بهتر است بنده را در جریان بگذارید و این موضوع را هم درنظر داشته باشید که برخی از قصور شاید به دلیل تعداد کم کارکنان باشد.
مهمترین محورهای سخنان نمایندگان تشکلهای به این شرح است:

کاهش ازدواج و افزایش طلاق در جامعه
توجه به مناطق محروم شهر

رسیدگی به وضعیت نامطلوب کانون های فرهنگی
عدم رسیدگی به وضع حجاب در جامعه

تحقق مطالبات رهبری در خصوص سبک ​​زندگی ایرانی اسلامی
تضعیف تشکل های دانشجویی

لزوم برگزاری جلسات نقد عملکرد مدیران با حضور جوانان و رسانه
نبود تکیه گاه برای نخبگان استان

رسیدگی به ولنگاری فرهنگی در شهر
نبود تعامل و وجود خلع های بسیار بین حوزه های علمیه و مساجد با مردم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">