بام شهر

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

بام شهر

به وبلاگ بام شهر خوش آمدید

همه ی کاربران
در هنگام ارسال نظر هیچ لزومی نداره که ایمیل تون رو وارد کنید .
نظرات شما بدون وارد کردن ایمیل هم ارسال میشه .
به راحتی میتوانید نظرات خود را بیان کنید
***********

برای داشتن یک شهر و استان خوب ابتدا باید رسانه و صدا و سیما ی فعال و جذاب و چالشی داشته باشیم. به نظر شما در حال حاضر صدا و سیما ی این گونه است. تا چه اندازه به این فاکتور ها نزدیک است؟!
***********

همه با هم دست در دست هم شهری آباد بسازیم در تمام زمینه ها، که پیشرفت هر نقطه ای از این آب وخاک باعث پیشرفت این نظام و انقلاب میشود.باشد که فعالیت هایمان مورد تایید اقا صاحب الزمان باشد
*********

حیدر بابا،گویلر بوتون دومانـدی
گونلریمیز بیر بیریندن یامـــاندی
بیـر بیریزدن آیریلمایین آمانـــدی
یــاخشیلیــقی الیــمیزدن آلبـــــلار
یاخشی بیزی یامان گونه سالیبلار

**********

این وبلاگ غیر فعال است

***********

آخرین نظرات

به گزارش افکارنیوز، بعد از ظهر امروز مردم نمازگزار تبریز بعد از نماز جمعه راهپیمایی برای نشان دادن انزجار خود از سفر نتانیاهو به کشور همسایه و مسلمان نشین آذربایجان را نشان دادند.

بر اساس این گزارش مردم ولایت مدار تبریز با طی کردن مسافت مصلی به طرف سه راهی طالقانی و با سر دادن شعار ننگ بر اسرائیل و لبیک یا حسین وحدت مسلمانان را به رخ همگان و علی الخصوص رژیم صهیونیستی نشان دادند.

حجت الاسلام حسین تقی‌زاده در حاشیه این مراسم از تمام راهپیمایی کنندگان خواست تا همدلی و وحدت خود را با مسلمانان آذربایجان نشان دهند و این سفر ناشایست را محکوم کنند.

وی ادامه داد: سفر نتانیاهو به کشور همسایه ایران و به کشوری که اکثر جمعیت آن مسلمان هستند به هیچ وجه مناسب نبوده و مقامات دولتی آذربایجان باید به این نکته توجه داشته باشند.

مردم تبریز در این راهپیمایی به همراه مسئولان با در دست داشتن پلاکارد پرچم رژیم صهیونیستی را زیر پا له کرده و شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود سر دادند و به صورت یکدست نوای دلنشین هیهات من الذله و لبیک یا حسین را در شهر تبریز طنین انداز کردند.

در این راهپیمایی آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و آیت الله آل‌هاشم امام جمعه موقت تبریز و نمازگزاران تبریز حضور داشتند.

۹۵/۰۹/۱۹
منتظر ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">