بام شهر

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

بام شهر

به وبلاگ بام شهر خوش آمدید

همه ی کاربران
در هنگام ارسال نظر هیچ لزومی نداره که ایمیل تون رو وارد کنید .
نظرات شما بدون وارد کردن ایمیل هم ارسال میشه .
به راحتی میتوانید نظرات خود را بیان کنید
***********

برای داشتن یک شهر و استان خوب ابتدا باید رسانه و صدا و سیما ی فعال و جذاب و چالشی داشته باشیم. به نظر شما در حال حاضر صدا و سیما ی این گونه است. تا چه اندازه به این فاکتور ها نزدیک است؟!
***********

همه با هم دست در دست هم شهری آباد بسازیم در تمام زمینه ها، که پیشرفت هر نقطه ای از این آب وخاک باعث پیشرفت این نظام و انقلاب میشود.باشد که فعالیت هایمان مورد تایید اقا صاحب الزمان باشد
*********

حیدر بابا،گویلر بوتون دومانـدی
گونلریمیز بیر بیریندن یامـــاندی
بیـر بیریزدن آیریلمایین آمانـــدی
یــاخشیلیــقی الیــمیزدن آلبـــــلار
یاخشی بیزی یامان گونه سالیبلار

**********

این وبلاگ غیر فعال است

***********

آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم 


متاسفانه از اخرای ست دوم رسیدم و وقتی نتیجه رو  دیدم واقعا هنگ کردم یه لحظه گفتم خدایا این نتیجه که تلویزیون داره نشون میده درسته. خیلی خوشحال شدم ماشاالله 

ست سوم :خب این ست رو واقعا از فرصت ها استفاده نکردیم یعنی به هیچی از دست دادیم وگرنه تو این ست  پیکان کار خاصی نکرد و فقط  از اشتباهات تیم ما  امتیاز گرفت( ست سوم برد تیم پیکان)

ست چهارم :چیزی ندارم بگم  حوصله نوشتنم  ندارم فقط حسرت میخورم به خیلی چیز ها..........خالی میذارم چون خیلی این مدل رو دوست ندارم که........ گِله کنم واقعا دلم خیلی به حال سعید معروف میسوزه خیلی دست تنهاست.بعدم اینکه ما بازی رو از تلویزیون ملی میبینیم و اولین چیزی که میشنویم صدای گزارشگر هست و  حداقل ترین  انتظارات مخاطب اینه که گزارشی که میده تا حد امکان بی طرفانه باشه و وقتی داره تعریف میکنه از هر دو تیم تعریف کنه!!!

واز حب و بغض خودش به خاطر یه تیمی نظر و قضاوت ناشی از همون تاثیر هایی که ازحب و بغض گرفته اظهار نظر نکنه. بی انصافی نکنه نسبت به دیگران آقای گزارش بی انصافی کردی  با صحبت های بی طرفانه ای که میزدی!!! عدالت و مساوات کجاست ......!!! بعضی وقت ها از این همه نامردی و بی عدالتی انسان ها احساس بدی بهم دسته میده! واقعا مگه خیلی سخته که یه آدم گزارشی تهیه کنه که تو اون جانب دارانه و زیرکانه به نفع دلدادگی خودش به تیم مورد علاقش حرف نزنه. آیا موافق نیستید که باید گزارشگر حداقل تو بازی های داخلی کاملا بی طرف باشه؟ بابا چون هر دو طرف دارن میبینن! ( یه جمله ای  بود که میگفت مردم از همه خوب میفهمن با این یه گزارش چیزی نمیشه فقط خدا شاهد عملکردمونه) 

خدا رو شاهد میگیرم به خاطر بازی و والیبال تیم خودمون نیست که باخت نه،  به خدا دلم از این میگیره که چطور انسان در این جور مواقع و موقعیت ها نمیتونه خود واقعیشو نشون نده.. شایدم شیطون هم یه قلقلکی میده  ...وبعضی وقت ها اینطور میشیم!! ( ست چهارم برد تیم پیکان)


بازی همین الان تموم شد وما در بهت و تعجیبم که چطور شد که این شد

با این حال که حرف زیاد دارم بزنم حرف هایی که شاید به گمان برخی ها زدنش بعد از باخت تیم بیشتر جنبه ی توجیح داره و شاید بگن این گلایه ها برای اینکه حرفی برای گفتن ندارید و الکی دارید بهونه میارید. 


+ بیشتر از باخت امروزکه هیچ ایرادی نداره  ( هممون میدونیم که با تمام کمبود ها تا اینجا رسیدم و آخرین بازی رو میشه گفت در مقابل تیم ملی داشتیم هنر نمایی میکردیم و در آستانه ی پیروزی بودیم که نشد به دلایلی.، از این کمی ناراحت شدیم که رفتار بعضی ها چرا اینطوریه! اصلا در حد و اندازه یه بازیکن حرفه ای نبود و افسوس خوردیم ان شاء الله که درست میشه 

+ به تمام بچه ها خسته نباشید میگیم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">