بام شهر

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

یا صاحب الزمان اورموی لر -ارومیه قطب الکترونیک کشور

بام شهر

به وبلاگ بام شهر خوش آمدید

همه ی کاربران
در هنگام ارسال نظر هیچ لزومی نداره که ایمیل تون رو وارد کنید .
نظرات شما بدون وارد کردن ایمیل هم ارسال میشه .
به راحتی میتوانید نظرات خود را بیان کنید
***********

برای داشتن یک شهر و استان خوب ابتدا باید رسانه و صدا و سیما ی فعال و جذاب و چالشی داشته باشیم. به نظر شما در حال حاضر صدا و سیما ی این گونه است. تا چه اندازه به این فاکتور ها نزدیک است؟!
***********

همه با هم دست در دست هم شهری آباد بسازیم در تمام زمینه ها، که پیشرفت هر نقطه ای از این آب وخاک باعث پیشرفت این نظام و انقلاب میشود.باشد که فعالیت هایمان مورد تایید اقا صاحب الزمان باشد
*********

حیدر بابا،گویلر بوتون دومانـدی
گونلریمیز بیر بیریندن یامـــاندی
بیـر بیریزدن آیریلمایین آمانـــدی
یــاخشیلیــقی الیــمیزدن آلبـــــلار
یاخشی بیزی یامان گونه سالیبلار

**********

این وبلاگ غیر فعال است

***********

آخرین نظرات

بسم الله الرحمن الرحیم 


در این پست آخرین اخبار مربوط به تراموای ارومیه رو قرار خواهیم داد.ان شا الله ( توضیح در مورد تراموا) 



6 اردیبهشت.ذاکر با اعلام این که عملیات اجرایی تراموای شهری در سال جاری آغاز می‌شود، اظهار کرد: مطالعات در زمینه مکان یابی ایستگاه ها، نحوه رینگ‌گذاری و مسیر اصلی این پروژه انجام گرفته و با همکاری شرکت آلمانی اجرا می‌شود.

14شهریور 94

خطوط ریلی تراموا ارومیه در قالب ۲ مسیر به طول ۲۰ کیلومتر با هدف توانمندسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در افق توسعه شهر، کاهش ترافیک، افزایش ظرفیت جابجایی مسافرمطالعه و در مدت دو سال اجرا می‌شود.

فتاحی اضافه کرد: براساس این مصوبه در مرحله نخست، خط شماره یک ازابتدای جاده دریا (شهرک گلمان ارومیه)، خیابان هفت تیر، میدان ولایت فقیه، میدان انقلاب، بلوار مدرس، بلوار شهریار، سه‌راهی ایثار تا پارک تخم مرغی شهرک ایثار به طول ۹ کیلومتر در قالب ۱۲ ایستگاه اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در مرحله بعدی نیز خط شمار دو این پروژه ازمحدوده دروازه مهاباد ارومیه آغاز و درامتداد خیابان باکری، میدان ولایت فقیه، شهید مطهری، مدنی ۲، میدان امام حسین (ع)، خیابان ارتش، خیابان حسنی - آهندوست، شهرک فرهنگیان و پارک تخم مرغی احداث می‌شود.

فتاحی با بیان اینکه بعد از اتمام مطالعات فاز اول ترموای شهری وارد فاز اجرایی خواهد شد که مدت زمان اتمام فاز اول، ۱۸ ماه پیش بینی شده است اظهارداشت: شهر ارومیه از نظر شبکه معابر جزو شهرهای مطلوب است، با توجه به این مهم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر ارومیه در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوق شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر شورای اسلامی شهرو شهرداری ارومیه به منظور توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی مطالعه و اجرای بی. آر. تی را با انتخاب مشاور و تعیین مسیر برای آن در دستور کار قرار داد گفت: متاسفانه بعد از انجام مطالعات اجرای بی. آر. تی، این مهم به علت پدید آمدن پاره‌های از مشکلات در شهر ارومیه اجرا نشد.

فتاحی با اعلام اینکه شورای اسلامی شهر ارومیه برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی طرح‌های مدرن و از نظر اقتصادی کم هزینه را در دست مطالعه دارد گفت: برای رسیدن به افق ۱۴۰۵ شهر ارومیه طرح‌های تراموا، مونوری و مترو برای توسعه حمل و نقل عمومی اجرا خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">